Saturday, December 29, 2012

Emotional Freedom



O alta carte care merita citita am gasit-o in libraria mea online favorita este
Emotional Freedom scrisa de Garry A. Flint.

Folosind  metoda prezentata in aceasta carte, poti scapa de probleme cum ar fi boli cronice, emotii negative, dureri fizice, etc, dar in acelasi timp te poate ajuta sa iti atingi anumite tinte.

Aceasta metoda este, comparativ cu alte metode, extraordinar de puternica, poate fi invatata de oricine, nu are efecte secundare, este rapide si are efecte de lunga durata, si nu implica nici un cost suplimentar.

Enumaram in continuare doar cateva exemple de prbleme care pot fi rezolvate prin aceasta metoda:
- alergii
-artita
-astm
-dureri de spate
-cancer
-oboseala cronica
-constipatie
-dureri de cap
-tulburari de vedere
-insomnii
-psoriazis
-disfunctii sexuale
-dureri de stomac
-dureri de dinti
-dureri menstruale


Metoda consta in presarea anumitor puncte (folosite si in acupunctura) cu varful degetelor, in timp ce rostiti anumite fraze formulate atent.
Exemplu: " Chiar daca …...... (mi-a spus ca sunt urat/prost/gras, etc), ma iubesc si ma accept profund si complet”.
“Chiar daca a trebuit sa .................., aleg acum sa ma iert pentru acest lucru”.
“Chiar daca am luat decizia gresita........, aleg acum sa ma iert pentru acest lucru”.
“Chiar daca nu pot sa ma calmez si sa-mi stapanesc aceasta furie, ma iubesc si ma accept profund si complet”.
“Chiar daca ma simt infrant, ma iubesc si ma accept profund si complet”.

Punctele care trebuie presate in timpul sedintelor sunt localizate:
- la capatul interior al sprancenelor
-la capatul exterior al ochilor
-sub ochi
-sub nas
-sub buza inferioara
-pe clavicula
-sub brate
- degete (langa unghii)
-laterala exterioara a palmei
In imaginea de mai sus puteti vedea cateva exemple de puncte

Cartea va ajuta sa formulati corect frazele, sa identificati problemele care le puteti trata, si va arata exact care sunt punctele si ordinea in care trebuie presate.

O carte online utila, ieftina, care mi-am dorit-o foarte mult si pe care v-o recomand cu drag.


No comments:

Post a Comment

Postări populare

Total Pageviews