Tuesday, September 25, 2012

Sapun natural de poveste

 
Azi am primit  in dar aceste sapunuri minunate facute de Sapunika
Pacat ca pozele nu pot sa redea parfumul cu adevarat deosebit al acestor sapunuri.

Tot cumpar de ceva timp sapunuri naturale si m-am lovit de tot soiul de inconveniente: 
 - mirosul era prea puternic - am cumparat unul cu rozmarin pe care l-am tinut mai mult de 6 luni in balcon pt ca nu-i suportam mirosul puternic. De altfel rozmarinul imi place cum miroase, dar acel sapun te scotea afara din casa :)
- se topeau foarte repede. Eu inteleg ca un sapun nu te poate tine un an de zile, dar nici sa se piarda mai mult in sapuniera nu cred ca e ok. Precizez ca sapunierea mea le permite sapunurilor sa se scurga, deci nu au stat in apa.
- uscau pielea, ba chiar produceau iritatii usoare. Imi pareau un pic prea caustice, ca si cum nu ar fi avut pH-ul potrivit si imi era teama sa ma spal cu ele.
- nu faceau "minunile" prea mult laudate de producator. Spre exemplu, am cumparat un sapun cu ulei de catina care dupa cum povestea producatorul ar fi trebuit sa reduca nu numai dimensiunile alunitelor de pe piele :), dar si numarul acestora. Lucru care nu s-a intamplat.


Cred ca este de prisos sa spun ca sapunurile facute de Sapunika nu prezinta aceste dezavantaje.
Ba mai mult, apreciez la ele faptul ca nu contin ingrediente precum uleiul de floarea soarelui, care, desi are el proprietatile lui de ingrijire a pielii, duce la o rancezire mai rapida a produsului finit. Toate ingredientele sunt de calitate, din cate am remarcat nu s-au facut compromisuri!
Si mai apreciez mirosul absolut demential care imi induc o stare de bine instantaneu! Se stie ca anumite uleiuri esentiale au capacitatea de a te binedispune, si chiar de a te face mai optimist, iar in cazul meu este foarte adevarat acest lucru!
Si pt ca am incercat si eu sa fac sapun de casa, cu atat mai mult apreciez rezultatul, nefiind chiar usor sa faci asa ceva!
Dar cel mai mult apreciez ingredientul nu tocmai secret numit PASIUNE.
Se simte, se vede ca ai pus pasiune in ele si iti multumim pt picatura de bucurie care ne umple zilele! 

Ce sa mai zic de modul de prezentare?
 Etichetele sunt  adevarate mesaje, iar ambalajul pune produsele in valoare si le ajuta sa fie cadoul perfect pt multe ocazii.
Aici puteti gasi produsele Sapunika

No comments:

Post a Comment

Postări populare

Total Pageviews