miercuri, 23 ianuarie 2013

Fire Bumbac pt tricotat manual



                        

 
Croseta 4 si fir BBC  Nm 10/2        Bumbac roz prafuit  si  roz   Nm10/2
                                                                           Pret 12 lei /200g*      Pret 14 lei /200g*                        
                                                   Croseta recomandata 3.5-4
Bumbac 100% Galben Nm10/2           Bumbac 100% Bleu Nm 10/2                
 Pret 15 lei/200g*                             Pret 12 lei/200g*                 
Croseta recomandata 3.5- 4            


Bumbac 100% Vernil Nm 10/2             Bumbac 100% Bleu Nm 10/4 (gros)
 Pret 12 lei/200g*                    Pret 15 lei/200g*
Croseta recomandata 3.5- 4


Bumbac 100% Violet Nm 10/2             Bumbac 100% Alb natur Nm 10/2
 Pret 12 lei/200g*                    Pret 14 lei/200g*
Croseta recomandata 3.5- 4

*Deoarece o bobina are aproximativ 1 kg, pentru cantitati mai mici  (exemplu 200g)
 bumbacul se poate livra in ghemuri.
Ghemuri 200g/buc

16 comentarii:

  1. Buna ziua! Pentru firele de bumbac dispuneti doar de culorile afisate?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Curand voi posta noi imagini cu produse de bumbac.

      Ștergere
  2. Buna seara!
    Toate produsele sunt frumoase, ma bucur ca v-am descoperit!
    Am o intrebare in legatura cu firele de bumbac...Eu nu crosetez ci doar tricotez, cu andrele, si in general lucrez cu lana si cu acril. Am lucrat cu bumbac doar doua bluzite si amandoua s-au comportat rau la spalat, desi am respectat indicatiile de pe ambalaj...Prima, din bumbac mercerizat, s-a rasucit destul de mult in timpul lucrului si la spalat s-a strans, s-a micsorat...iar a doua s-a lasat atat in lungime cat si in latime.
    Imi plac produsele din bumbac, mi se par ideale pentru vara, mai ales...sunt placute, lasa pielea sa respire. Firele de aici sunt foarte frumoase si as vrea sa mai incerc.
    Am inteles ca sunt unele fire care se se preteaza mai bine la crosetat, si altele care se pot lucra atat cu croseta cat si cu andrelele... .Rog pe cineva care a tricotat (cu andrele) cu aceste fire sa-mi spuna cum s-au comportat la spalat.
    Va multumesc anticipat pentru raspuns!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana, sper sa iti raspunda cineva cu experienta in tricotatul firelor de bumbac. Eu abia m-am apucat si nu am finalizat pana acum nimic din bumbac ci doar din lana. Am aceeasi parere despre firele naturale (lana si bumbac) si de asta am ales sa le promovez. Din cate stiam eu bumbacul se strange la apa rece un pic, spre exemplu eu am un pulover din bumbac si imediat dupa spalare se muleaza pe corp, iar dupa o zi de purtare ajunge la dimensiunea initiala. La croseta merge mult mai repede, si din cate am remarcat eu nu se rasuceste firul cum spuneti ca se intampla la andrele. Sunt tutoriale pe youtube despre crosetat..

      Ștergere
  3. Multumesc pentru raspuns...Mai astept, poate imi raspunde cineva care le-a lucrat cu andrele...Daca nu, va trebui sa le incerc singura...Sau sa ma apuc de crosetat???
    Deocamdata mai am cateva fire...apoi, voi vedea ce varianta aleg...
    Multumesc! O zi buna!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru tricotat folositi bumbac mai grosut.Dupa spalare ,uscati produsul pe o suprafata plana.

      Ștergere
  4. Buna!

    Aveti un blog deosebit de interesant. Pe mine ma intereseaza bumbacul pentru crosetat dar si lana. Sunt incepatoare si nu prea stiu sa estimez grosimea firului in functie de numerele cu care le descrieti dvs.Va rog sa ma lamuriti... 10/4 este mai gros decat 10/2?
    Deasemenea as dori sa stiu daca mai aveti si alte culori decat cele expuse.
    Va multumesc si sper sa-mi achizitionez cat mai curand cate ceva de la dvs.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela,
      Multumesc pt aprecieri. Bumbacul 10/4 este o idee mai gros decat 10/2, dar diferenta nu este foarte mare. Pe stoc nu avem alte culori, dar putem aduce in functie e solicitari.
      Va asteptam oricand,

      Ștergere
  5. buna.vreau sa fac si eu comanda . cum se procedeaza? multumesc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scrieti-ne un email la adresa komfort.bebe@yahoo.com.
      Detalii puteti citi si in pagina contact: http://komfortbebe.blogspot.ro/p/contact.html

      Ștergere
  6. as dori si eu bumbacul acela violetNM 10/2 CA 1200g si daca aveti puteti sa imi lasati mesaj pe lupu_elena97@ahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  7. Cat de gros este firul, comparativ cu cel din bobinele Angelica de Sibiu?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana,
      Sincer nu am lucrat cu firele precizate de tine si nici nu le-am vazut. Eu am lucrat firele Nm 10/2 cu croseta de 4, sper sa te ajute cu ceva informatia asta. Am si fir mai gros, 10/4, cel bleu, care merge bine cu croseta de 5.

      Ștergere
  8. Buna ziua.ma interesează niste sta bumbac subtire.cat ar costa o bobina de 1 kg?multumesc

    RăspundeţiȘtergere

Postări populare

Totalul afişărilor de pagină